Monday, June 28, 2010

Helllooooo!!!

On my third and most delightful Bud Light Wheat yet.  Oh, it is so nice to be done with that last school session I can't even describe it in words...except to say that this session, upon reading the syllabi for both classes, appears to be worse! Ugh. Now I've got Experimental Stats and Forensics.  So excited for forensics but so much work to do in that class.

Good thing I am the bomb-diggity or there would be problems!! Alright, back to my beer, dinner and a relaxing evening.  I am doing nothing tonight but will start fresh with goals and plans and all that stuff tomorrow.

Later gators!!

Tuesday, June 22, 2010

All I Can Say Is....

After this school week from hell, I am gonna need a wine night.  With lots of bottles of wine. In different colors and flavors.  With little wedges of cheese.  And some delightful crackers. Mmmmm......

Thursday, June 17, 2010

Running Boycott

I have been boycotting running lately.  Actually, I did go out for a nice 3 mile run last Sunday...it was so friggin humid that I was thrilled when it started to rain a little. Then it started to rain a bit harder. Then it said, screw you, and the downpour came down.  I just kept on running and actually ran by the house cuz I refused to give up till I got my 3 miles in-Brian was just about to come look for we when he saw my soaking self come hydroplaning around the corner.  Funny enough, I much preferred running in a torrential thunderstorm than the humid hot box I was formerly running in.

So, until this stupid weather cools down..or I sign up for a race and feel guilty...me and running are going to be distant buddies.  My Scandinavian self just can't handle it!!

Maybe it will cool down one of these days..or I'll just need to take up water polo for the summer months.  Sounds kinda fun!

Wednesday, June 16, 2010

What's Up

 Let's see:

  • it's friggin hot out
  • I have lots of homework to do and I don't wanna!
  • Wine sounds good right about now
  • or a frosty beer
  • beer and homework go quite well together.  At least the first three, then things start getting fuzzy
  • kinda like exercise. beer works well for a good 3-miler but only 2-3 beers. after that, it goes downhill
  • it's still hot out
  • crap! i forgot to let Wilson back in the house!
  • okay, I'm back. He's a little pissed but I'll give him a treat and we'll be buds again
  • i'm hungry
  • not sure who's gonna get an ass-kicking: the mailman or the garbage men for throwing the garbage cans across the driveway. had to move them before i could even pull in today.
  • can you tell i'm trying hard to put off my stats homework?
  • know why? cuz stats totally sucks
  • yep...i think i'm gonna go with wine this evening when i meet my buddy for dinner.
  • alright, time to do my assignments...boo!!
  • and yes, it's still friggin hot outside.

Wednesday, June 2, 2010

Sigh of Relief

Just finished both my midterms this week and now I can relax! At least until Friday when my next assignment is due. So for the rest of the night, I am not picking up any school books and am going to head straight to the couch to catch up on my shows and veg for a couple hours. Yippee!

P.S.  Stats SUCKS!